.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعد از دلارهای گم شده، ‌سیب‌زمینی‌های گم شده هم آمد

گزارش سازمان بازرسی کل کشور، از ناپدید شدن مقادیر زیادی سیب‌زمینی خریداری شده توسط دولت حکایت دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  «آینده»، در بررسی سازمان بازرسی کل کشور مشخص شده است توزیع سیب‌زمینی رایگان براساس مصوبه شماره 225301/41271 هیإت دولت انجام شده و براساس آن، مقرر شده سیب‌زمینی‌های رایگان بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شود.

بنابر این گزارش، وزیر جهاد کشاورزی طی نامه 42056/20، مورخ 21/11/1387 به مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی دستور می‌دهد: «با توجه به سیب‌زمینی خریداری شده تضمینی توسط آن سازمان، مجاز هستید سیب‌زمینی خریداری را در کلیه استان‌ها به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به صورت رایگان تحویل دهید.»

اما توزیع مقادیر زیادی سیب‌زمینی، برخلاف مصوبه هیأت دولت و نامه وزیر مبنی بر تحویل سیب‌زمینی رایگان به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، سیب‌زمینی‌ها انجام گردیده و بنابر محاسبات سازمان بازرسی کل کشور، در یکی از استان‌ها 9 برابر سیب‌زمینی مجاز سیب‌زمینی تحویل گرفته شده است.

در صورتی که این روند در دیگر استان‌ها هم وجود داشته باشد، در کل کشور صدها هزار تن سیب‌زمینی گم شده وجود دارد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: «با توجه به این که توزیع سیب‌زمینی‌ها در پایان سال 1387 (حدود 3 ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری) انجام شده و این موضوع تاکنون سابقه نداشته است، لذا جای تأمل و سؤال می‌باشد. زیرا اگر سیب‌زمینی‌ها مازاد بر مصرف بوده، در سال‌های گذشته هم این چنین بوده است و علت عدم توزیع سیب‌زمینی به صورت رایگان در سال‌های گذشته مشخص نمی‌باشد.....

........ توزیع سیب‌زمینی رایگان منجر به شائبه‌هایی در بین مردم بخش‌های استان قم مبنی بر تبلیغات انتخاباتی آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد گردیده، بنابراین صرف‌نظر از این که توزیع سیب‌زمینی قبل از فاسد شدن بین مردم، امر پسندیده‌ای بوده، لیکن می‌باید از سوی مسئولان روندی اتخاذ می‌گردید که بین مردم آثار تخریبی و وجود شایعات اتفاق نیفتد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.